Dr. Corina

Cam ce poti face daca ai negi genitali -tratament la domiciliu

In Afectiuni dermatologice, Boli venerice on March 3, 2009 at 1:59 AM

Cateva intrebari despre negii genitali isi au raspunsul aici! Cum se trateaza? Citesti aici:

Ii poti trata la spital/cabinetul de dermatovenerologie sau acasa.

Sigur ca este mai bine sa te duci la medic. In primul rand pentru a exclude posibilitatea sa nu fie vorba despre negi genitali (=condiloame) (atentie, a nu se confunda cu papulele perlate ale penisului, acelea sunt normale si apar pe margine glandului penian), apoi pentru ca esti pe mani bune.. si profesioniste.  Daca totusi vrei sa eviti cu orice pret acele, cauterul si personalul medical farmacia iti pune la dispozitie:

-Condyline solutie cu podofilotoxina. Desi este din plante, nu este deloc inocua, ba chiar este toxica. De aceea este si utilizata: distruge condiloamele. Produce durere, arsuri locale deloc placute si nu trebuie aplicata daca exista sangerari sau eczeme intrucat patrunderea ei in organism poate duce la insuficienta hepatica, renala si chiar deces!

Cum faci? O cumperi de la farmacie (desigur, la sfatul medicului care a vazut condiloamele si si-a dat acceptul!), iti alegi 3 zile pe saptamana, una dupa alta: Luni, marti si miercuri, de exemplu. In zilele acestea aplici de 2 ori pe zi solutie cu aplicatorul din pachetul cumparat, dimineata si seara, si lasi bine sa se usuce! Si notezi undeva cand ai inceput-daca tratamentul nu functioneaza in 5 saptamani, trebuie sa mergi la medic.

Ce sa nu faci:

sa nu aplici mult. Efectul se manifesta in splendoarea sa in zilele 2-3 de la aplicare, asadar daca in prima zi nu observi nimic, nu trebuie sa aplici mai mult, ci trebuie sa astepti: spectacolul nu a inceput inca.

sa nu speli la interval de cateva ore ca sa nu se produca arsura chimica (daca totusi se produce, initial aplici Locoid crema sau lotiune sau Triderm  si fuga la medic!)

sa nu aplici daca sangereaza

sa nu aplici daca esti barbat si vegetatiile (negii genitali, condiloamele) se afla in interiorul preputului sau pe gland (poate aparea fimoza -incapacitatea decalotarii glandului- nu mai poti trage pielea de pe penis  si edemul-umflarea dureroasa a penisului; in acest caz fuguta la medicul urolog!). Acest lucru nu este valabil in ceea ce priveste localizarile din jurul penisului-pubian, abdominal inferior, langa picioare.

sa nu bagi in gura, in ochi, etc – de prisos sa amintesc.  Si totusi: daca s-a intamplat, clatit cu apa sub jet si fuguta la oflalmolog

Efectul Condyline consta in indepartarea (prin necroza chimica-arderea) negilor genitali.  COntine podofilotoxina care este substanta activa din Podofilina, un extract din plante. Exista si podofilina in vaselina, 15-35%, dar pentru acasa este recomadat Condyline!

Enjoy!

Mai exista si Aldara, ce contine Imiquimod – foarte bun, merge si ca preventie pentru condiloame- intr-un episod urmator. Deocamdata nu se gaseste in Romania.

(Multumiri Alinutei pentru idee)

  1. buna drcorina sunt florin (bihor) am fost la un dermatolog sa ma examineze ,si mia prescris Wantec 0,15 si ceva tablete scrie pe cutie klabax mr 500 mg , asa dar am luat tabletele dar wantec nu am gasit si am luat condyline as putea sa folosesc condyline in loc de wantec… sa va spun dc … pentru ca wantec mia zis doctorul ie un fel de crema si se pune pe negi(ciuperca) de la penis iar condyline-ul ie solutie ,,,inca nu am inceput tratamentul dar vreau sa vad dak pot sa inlocuiesc crema cu solutia astept rasp multumesc:*:*:*:

  2. buna.. drcorina am vazut ce mi-ati raspuns multumesc mult as fi vrut sa vb mai multe cu dv despre ce am eu dar poate aveti de raspuns la alti care au cv mai periculos si nu vreau sa va deranjez cu intrebari ( dak ie bine sau dak nu ) am inceput sa iau condyline in loc de wantec… multumessc inca odata……….. “florin,,(bihor)

    • buna ziua! Am condiloame din octombrie 2009. Ma tratez cu solutie Condilyne dar nu cedeaza de loc. Ce alte tratamente se mai pot face?
      Am intrebat un medic naturist si mi-a recomandat Astragalus, 4 pastile, cate una pe zi . Am luat si astea dar tot nu ma ajuta cunimic.
      Sunt disperata, nu stiu ce sa mai fac. Doctorita spune ca vrea sa imi faca rezectie, sa mi le taie, dar in unele locuri nu se poate.
      Va rog sa ma indrumati spre un alt tratament mai eficient.
      Am citit de asemenea de o crema Veregen, dar nu stiu daca se gaseste la noi.

  3. buna…sunt baiat, am 22 de ani si am aceste condiloame acuminate pe gland de vreo 8 ani. am incercat tratamentul cu condyline prin 2007, am facut o alergie urata, si fimoza. fimoza s-a tratat cu apa oxigenata si nidoflor, dar eu am in continuare condiloamele. ce sa fac? cum sa tratez? am fost la multzi doctori urologi si nu am primit nici un raspuns concret, doar circumcizie, ceea ce eu nu doresc

  4. horatiu sunt, baiatul de 22 de ani. imi cer scuze, am facut o greseala. nu era vorba de gland (capul penisului) ci pe preputz, in interior. se pot observa doar cand decalotez… sunt pe jur imprejur, multe si mici. pe partea interioara a preputului “( pielea ce acopera capul )

  5. salutare, horatiu sunt : multumesc mult de raspunsul rapid. mi-am facut toate analizele, inclusiv hiv anul trecut, deci nu e cazul. o sa le repet curand, pentru ca le fac la fiecare inceput de an. nu umblu cu mai multe fete, nu am fost la “bagaboante” :P !! aveam prietena stabila de 4 ani, eu aveam si ea nimic !!! si nu le-am acordat atentie, nu stiam ce sunt. si la inceput de 2007 cand ne-am despartit am fost la urolog sa vad despre ce e vorba, mi-a explicat frumos si mi-a dat tratementul cu condyline la care am facut alergie, care a dus la fimoza. electrocauterizare sau circumcizie voi face doar in situatii extremeeeee !! chiar daca nu reusesc nici cum ! ma gandeam sa incerc iar cu condyline, si sa ma dau cu Flamexinul de care ziceai tu, sau cu corticosteroizi topici, dupa cum scrie in prospect. cand am inceput in 2007 tratmentul, mi-au disparut dupa primele 2 zile, dar apoi am facut alergia si au reaparut pt ca nu am terminat tratamentul. imi potzi da niste exemple de creme bune? antiinflamatorii? cu care ash putea sa mai incerc o data? aldara se poate procura si de la noi, sunt care aduc si trimit in tara prin ramburs. aldara sau condyline? multumesc inca o data

  6. Buna Dr_Corina…..de cateva luni mi-a aparut si mie cred k negi genitali..knd caut pe google negi genitali imi apare imediat o poza cu negi …….eu nu am negi in juru capului…..am negi pe pielea care acopera capu si pielea aia se mai crapa din knd in knd ce sa fac …..eu nu sunt in tar si sunt km disperat..plz astept un raspuns

  7. am si eu o intrebare Drcorina. mi-a aparut pe scrot nishte chestii de genu…probabil k sunt negi…mi-au aparut acum km 2 saptamani…chestia e k e doar unu pe scrot si ink 2 la baza penisului…ce pot face in acest caz? nu prea am timp sa ajung la doctor caci muncesc la birou de dimineata pana seara..astept raspuns. multumesc anticipat…dak se poate pe adresa de mail TybyBorgir666@hotmail.com

  8. Am si eu o intrebare: pentru Condyline imi trebuie reteta sau pot sa-l achizitionez si fara prescriptie medicala? Am doua condiloame cu o localizare cat se poate de delicata: exact langa meatul uretral. Am fost la doi ginecologi pana acum: primul mi-a spus ca nu-mi poate face cauterizare pentru ca exista risc de stenoza, al doilea mi-a sugerat sa fac o genotipare pentru HPV (pe care am de gand sa o fac in ianuarie) si ca tratament pentru condiloame ERAD (dar mi-e frica de stenoza), dar ca nu se prea merita ca am condiloamele mici. Mie (ca doar sunt ale mele) nu mi se pare deloc mici. Ai avea alte sugestii?

  9. buna ,prietenul meu are niste negi genitali care i-a luat de la o alta persoana.cum scapa de ei?sunt periculosi?deoarece mi-au aparut si mie

  10. buna seara! Am fost diagnosticata cu condiloma , fac tratament de 2 luni cu condylin, dar trece f greu. Am intrebat un medic naturist ce sa fac si mi-a recomandat Astragalus pastile si cataplasme/ comprese cu ceai de marul lupului.
    Aveti o alta sugestie? Vreau sa scap cat mai repede de aceasta nenorocire.

  11. prieteneul meu are negii de vreo 7 luni,i-am avut si eu si au disparut din senin.el a folosit si aldara si degeaba.ce-i de facut???????????

  12. buna dr Corina,ma numesc ADRIAN am 24 de ani de aprope doi ani mi-au aparut si mie acesti negi genitali am incercat tot felul de tratamente dar nici un rezultat,am o relatie stabila de doi ani si iubitei mele nu iau aparut acesti negi,ma-m tratat cu crema canesten,imi puteti spune un tratament multumesc mult

  13. Buna ziua,

    Doamna DR.

    Sunt un tanar de 26 ani.

    Am 3 condiloame mici raspandite in zona exterioara genitala.

    Va rog sa ma sprijiniti pentru indepartarea lor corecta prin recomandarea unei clinici, a unui Dr “verificat”

    Condyline am incercat, impreuna cu Isorprinosine pentru sistemul imunitar dar nu am fost multumit.

    VA MULTUMESC!

  14. buna Dr.Corina,vreau sa va intreb ceva…de vre-o 2 sap mi-a iesit niste bubite albe exact pe “ata” nu le-am observat,m-am speriat am fost la doctor, mi-am facut analize pt. sifilis si testu hiv si mi-a esit NEGATIV…problema este ca sunt casatorit de aproximativ 3 sap….nevasta mea nu are nimic…sa va spun cam cum arata aceste ciuperci sau negi…sunt de culoare alba si se afla exacti pe “ATA”…medicul m-a dat cu un fel de solutie nu stiu cum sa numea exact…ieu azi trebuia sa erg iarasi la o alta sedinta dar nu m-am dus ca in seara asta tre sa plec in cursa (lucrez pe tir)…miii de multumiri astept rasp D-voastra

  15. doamna drcorina ma numesc ionut am 24 ani si nu stiu ce naiba sunt chestiile aste dar cred ca sunt negi :( nu am avut niciodata nici o boala am prietena stabila de 6 ani si cred ca iam luat cu alte imprejurarii.sunt in america si nu ma descurc cu pastilele problema este ca sunt arestat…in fine.sa va descriu umpic beleaua asta a mea: la baza capului in jurul pielii ce acopera unde se mai crapa piele de obicei mi-au aparut niste basicute defapt ca negii micuti sunt formati din mai multe basicute micute gen conopida am mai citit niste articole si cred ca asta este denumirea lor…i-am vazut acum vreo doua luni si de atunci sau inmultit ma cam luat paranoia pentru ca nu stiu nici ce pott sa patesc nici cum se trateaza nici daca scap de ei…va rog daca puteti sa ma ajutati spunetimi ce medicament sa cumpar de pe aici…si daca ar putea sa mi-se intample ceva mai nasol pe parcurs daca nu ai tratez.va multumesc

  16. Am si eu o problema care ma innebuneste. Am 50 de ani deci nu se pune problema partenerilor multipli sau excesului de sex…totusi m-am trezit cu 2 condiloame. Am facut papanicolau si a iesit OK. Mi-a fost recomendat Condyline,dar …probabil din exces de zel si din dorinta de a arde cat mai bine “dusmanul” …mi s-au produs niste arsuri cumplite…pana la sangerare. Desi am folosit pentru spalaturi(dupa cele 3 zile de tratament) ceai de galbenele si m-am tot uns… este dezastru ! Nu stiu ce sa mai fac !! Ce ma sfatuiti?? Va multumesc !

  17. buna Dr.Corina, sunt Ion (26 ani), am si eu o intrebare si o rugaminte. acum vreo 2 luni mi-au aparut negi pe gland, am avut negi pe mana si talpa insa i-am tratat la medic cu crioterapie. Sunt acelasi lucru, adica ar putea cei de pe mana sa se faca pe penis? acum sunt in alta tara(nu prea stiu unde sa ma adresez si cum sa explic), asa ca as vrea sa-i tratez acasa, imi puteti recomanda ceva?

  18. am si io o intrebare…. cat la suta este posibil sa dai in cancer d col uterin d la negi astea genitali HPV???? am inteles ca sunt mai multe radacini cate dintre ele sunt cancerigene????? astept raspp va rog frumos

  19. Am raspuns la intrebarea ta de la INTREABA-MA, vezi te rog raspunsul de acolo

  20. @horatiu: lucrurile ar trebui privite asa: daca sunt in numar rezonabil, eu zic sa incerci prin electrocauterizare la dermato undeva (cabinete, spitale), in sedinte multiple. Intre sedinte faci pauze si tii o igiena f riguroasa a zonei -spalare zilnica sau chiar mai des, sub preput, plus o compresa mai maricica de tifon intre preput si gland. poti incerca si acasa cu Aldara (nu se gaseste la noi, dar merge bine, daca iti procura cineva de afara ar merita incercat -cu precautie). Depinde f f f mult de grija cu care abordezi problema si evident, de rabdarea cuvenita unei probleme in principiu delicata; daca sunt in numar rezonabil, cum ziceam, asa ar trebui sa rezolvi problema. Un antiinflamator de tipul Flamexinului te-ar ajuta sa nu mai faci fimoza, asa ca ar trebui luat in considerare.
    Daca sunt multe, dar multe de tot, atunci musai electro la cabinet sau chiar circumcizie; totusi in urma cauterizarii raman ceva cicatrici, si este posibil ca aspectul sa nu fie cel dorit-desi am vazut multe cazuri rezolvate foarte curat si frumos; merita facuta o testare HIV pentru a cauta o cauza de imunodeficienta care sa lase condiloamele sa se dezvolte atat de tare, desi nu este deloc necesar sa ai HIV pentru asa ceva; totusi este indicat, ca si rutina.
    Oricum, incearca sa te adresezi unui dermatolog (nu stiu, poate ai fost deja la unul, dar daca imi spui doar de urologi, am considerat necesar sa te indrum si catre dermatologie- ei sunt muult mai obisnuiti cu condiloamele).
    Sper sa se rezolve bine, imi pare rau ca nu te pot ajuta mai mult!

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 42 other followers

